F a l k b e r g - Del 2

Eller Tullinge i helhet!
 
Hej alla fina!
 
Tog upp det mesta om min td i Falkberg i förra inlägget och fick en kommentar av en vän som tycker att jag ältar eller har hängt upp mig på denna tid i livet. 
Vilket jag själv kan känna att jag inte gjort men att den tiden verkligen format mig tll den jag är idag. 
Och att flytta tillbaka till Tullinge har fått mycket andra tankar att komma upp till ytan så att säga, har ännu inte varit förbi pappa i lunden utan det har varit fullt upp med att packa upp kartonger och införskaffa dem möbler vi saknat. 
Än är vi inte klara med det. Får se hur det ska gå att packa upp maten som jag handlat när det kommer imorgon.. 
 
Grabbarnas inskolning går toppen, Melvin är redan själv och har hittat sin plats i den barngruppen. 
Rasmus har en lite mer utdragen inskolning (enligt mig) tror ju att han skulle klara sig hela dagen utan mig redan nu han också. 
Så här såg det ut igår eftermiddag när vi hade kommit hem från vårt äventyr efter förskolan :) 
 
Nu boka semester häng i Eskilstuna med Zoo sen Grey's på tv! 
Puss och kram på er alla fina! 
Glöm inte att klicka på hjärtat <3