Som sommaren

God morgon folket!
 
Som sommaren så kommer ljuset närmare och tidigare, Snart är det dags att ställa om klockan igen och så slipper man klä på sig massa lager på lager med kläder ... Just nu kör grabbarna fortfarande lite med vinterjackor och tjockareskor.. Men snart snart åker gympa dojjorna fram och deras vår/sommarjackor .. 
Ska bara se till att jag inte packar ned dem längst in i förrådet så det är lätt att komma åt dem om det blir kanonvarmt innan 28/4!
 
Bild från en förmiddagspromenad i helgen där Rally vilar i vagnen.
 
Och jag har fått besked om att killarna har fåt tplats på karlavagnen from 9/5 :) Så blir ca 1v där vi får pendla med dem till Högdalen för att hämta och lämna på förskolan.. Men så värt det!
Men det känns ledsamt att lämna alla underbara pedagoger på 44:an, dem som mångt om mycket varit en stor trygghet hos killarna, nu vet ju jag att dem älskar mormors förskola redan och deras stora gård.
Så hoppas att inskolningen där kommer gå lätt och inte som när jag hade inskolning med Rally på 44:an där han var hysterisk så fort jag gick mer än 2 m ifrån honom...
 
Puss och kram på er folket!