Just idag är jag stark

Hellu folket!
 
Just idag är jag stark, men jag mår inte bra.. morgonen spenderades på vårdcentralen där jag hade mitt andra terapi samtal.. om jag var förvirrad och seg innan är det inget mot vad jag är nu .. 
Nu gäller det verkligen att ha mina listor uppdaterade så det bara är att bocka av punkt efter punkt.. 
 
Känner att det hjälper att prata och få tips och råd för att klara mig igenom denna omställning jag ställs inför med denna flytt.. 
Sen önskar jag att jag hade någon som kunde sköta allt pappers jobb och administrativt som kommer med flytten och byte av förskola och skolval osv .. Inte så jäkla lätt alla gånger så ber om ursäkt till alla mina nära och kära för att jag kan vara vresig och irriterad fram över men det är mycket som procceseras i huvudet om allt som skall göras och hinnas med.. 
Tycker att BRF bara kan godkänna oss så skulle min lista bli extremt mycket mindre ...