Who do you love ..?

Are u sure?!
 
Hellu folket!
 
Conor Maynard, en youtube stjärna som sjunder covers mest, men denna låt (som är titeln på inlägget) är ingen cover utan mer ett sammarbete och en partylåt eller förfestslåt mer..
 
 En annan grej, mina naglar är typ helt körda.. dem är starka(hårda) men går sönder jäkligt lätt ändå :( 
Klippte ned dem själv imorse och för att allt är en jäkla röra i mitt huvud så har jag bokat in massa viktiga möten över min nagel tid idag.. Möten som jag inte kan boka av :/ 
Man blir snurrig av att planera fix av lägenheten innan fotografering, undan plockaning/rensning samt alla jäkla andra "måsten" som att komma ihåg kalas, vänner och restrerande familj ... 
Lyckades boka in barnpassning tills på lördag och sedan middagsplaner med dem som passar kidsen när jag redan hade sagt att vi skulle komma på ett kalas .. Tur så kunde vi komma över på Fredag kväll för en fika istället.. 
Så nu har jag skrivit upp i alla kalendrar och som alarm i telefonen innan varje jäkla inbokad tid som vi har närmsta veckan.. ska lägga in nästa veckas bokningar också så jag inte glömmer bort .. 
 
Snurrpanna är vad jag är!