Tullinge & pappa

Hellu folket!
 
Har fyra besök hos terapeften på VC kvar, tänker verkligen ta hans hjälp att få byggstenar att klara av framtida känslosmällar som jag vet kommer komma när vi väl flyttar in. 
Allt i Tullinge har minnen av pappa <3 Både roliga och mindre roliga!
 
 

Jag håller fortfarande på med mitt sorgearbete efter hans död. 
Och jag känner mig så pass bra att jag kommer ha svackor där energin kommer vara noll för att vara i Tullinge kräver energi att inte tänka på pappa som det är idag när jag är där på besök hos mamma eller mina syskon. 
Man måste få vara ledsen för allt han missar men jag vet ju att han är med oss <3 
 
 
Så därför vet jag att jag måste få hjälp redan nu för att känna av hur min kropp reagerar innan känsolrna blir för jobbiga och gör mig helt tömd på energi! För då blir jag starkare som person och fru och mamma och syskon! 
 
 Älskar dig pappa, alltid!