syskon

Hejsan hoppsan. 
 
Syskon, kärnfamilj, stjärnfamilj!
 
Jag kommer ifrån en stjärnfamilj, inte för att jag reflekterat över det tidigare då min bror är min bror <3
att han inte har samma pappa som mig betyder inte att jag älskar honom mindre eller sett honom på något annat sätt. Förutom min pappa och min morfar är han min idol! En viktigt "rolemodel" jag sett upp till och lyssnar på när han säger sina åsikter <3 
 
Är lyckligt lottad som får ha honom i min familj <3 
 
Min syster och jag är helsyskon och vi är allt ifrån sams jämnt, tycker olika, gör olika och båda har starka viljor som vi gärna ser att den andra ska göra som en själv vill och det har satt riktiga käppar emellan oss tyvärr. 
Jag älskar min syster och ser upp till henne också men vissa gånger eller rätt ofta har vi nog mer hatkärlek till varandra och kämpar i uppförsbackar för att hinna med att vara sams. 
 
 
Ska bli en spännande helg med mycket inbokat som gör att vi inte hinner med att tacka JA till allt som erbjuds, känns som om vissa tar det hårdare än andra men vi har nästan varje helg till början på Maj något inbokat lördag o söndag!
 
Puss och kram på er!