Mina hjältar

Välkommen söndag!
 
Mina hjältar eller Heros som låter mycket häftigare är mina små killar här hemma. 
Finns inga som dem, så olika varandra men båda har så mycket kärlek att ge till oss andra <3 
 
2011-08-25 kom Melle med besked på sin mosters födelsedag, och som hon har tjatat på mig alla år om att hon vill bli moster och så blev hon det första gången på sin 30 årsdag! Vilken present <3 
 
 
 
 
2014-06-24 kom Rally med fart medan storebror fick vara med mormor <3 Han gjorde mig hel på något sätt, det var han och jag mot världen! Han är ett riktigt bustroll, alltid med glimten i ögat och en bestämd het som jag allt oftast kan bli tokig på men att få höra "puss mamma" gör så att man glömmer det (Han brukar inte ge ut pussar oftast blir det "nää puss")
 
 
 
Mamma älskar er ALLTID!