Always

Hellu folket! 
 
Gårdagens bestod av fix av Id-kort/pass till mig då mitt hade gått ut, samt samtal med banken.. 
Banken som inte frågade i December när vi sökte om bolån/lånelöfte om vilken bank jag hade (vi ansöker via SEB och jag har Nordea) så vi kunde anmält mig då i deras bank.. Så nu står det lite stiltje men mäklaren är inte orolig.. Så i slutet av nästa vecka så blir det att anmäla mig till SEB så vårat lån kan godkännas på pappret också. 
Idag blir det att springa iväg på lunchen och göra lite ärenden i närheten så vi kan färdigställa våran lägenhet innan fotografering och visning om en månad ca .. 
Snabba bud nu! 
Så om någon känner för att passa två vilda barn (Dem har varit årskort på Andy's lekland) nästa helg (4-5/3) så blir vi mer än tacksamma <3 
 
nästkommand månadrs naglar kommer bli korta.. för att inte slå av dem vid städning, packning m.m sen jäklar :)
Känns fortfarande overkligt att vi ska flytta...