Try something new

God morgon världen!
 
Jag har alltid varit den som faktiskt vill prova nya saker (som inte är allt för läskigt) så när min kollega kom och frågade om jag ville prova på att köra en sprytan med henne. 
Sagt och gjort vi bokade en tid på lunchen igår och åkte iväg i ilfart och sedan tillbaka till kontoret i ilfart .. 
 
Före                                                                                    Efter
                                                                 
 
 
Känns fräscht men vet inte om det är min grej det där ... Men hon får mig att våga mer och jag gillar henne för det. Så det är henne jag vill höja till skyarna idag med massa kärlek <3 

Innan jobbet var jag till vårdcentralen för mitt näst sista samtal med min terapeft och summan av kardemumman så kartongerna i källaren med sakerna efter pappa får bara flyttas över och ställas in i nya källarförrådet. 
Det är så mycket annat som jag kommer behöva gå igenom mentalt så att ta tag i dem tyckte han att det skulle nog bli för mycket! 
Så när jag känner mig redo efter att ha fått boat in mig i nya lägenheten kanske jag orkar ta tag i lådorna med pappas saker och foton <3 

Hittat en ny god celcius föresten .. Såå fick bli den och vatten igår istället för massa kaffe som det brukar bli på jobbet. 
 
#1 - Johanna

Kul att testa nya saker. Vad var det som gjorde att det inte kändes som din grej med spraytan?

Ha en super grym dag!

Svar: Ja det är super roligt att utmana sig själv. Det kändes inte riktigt som jag när jag väl var klar. Idag när det har fått gått ett tag så känns det väldigt fräscht och jag skulle kunna göra om det men inte få lika mycket i ansiktet då det ändå är mest i solen..
Frida Lundqvist