Stockholm

Idag så känns det konstigt att försöka blogga om något som gör en glad, någon man vill hylla osv som #HappiChallange handlar om! 

 
Jag försöker göra mitt bästa för att svara på Melvins (5,5år) frågor och funderingar efter att ha förklarat att jag är hemma ikväll och inte inne i stan med vänner på smink-kurs hos Make up store Drottninggatan! För att det var en man som tog en lastbil och körde på massa människor och in i ett hus. 
Därför går inte tunnebanan så pedagog J skulle behöva gå hem till stan sen när alla barn har gått hem (förskolan var öppen så länge dem behövde så att alla vårdnadshavare inte behövde tänka på att stressa dit) 
 
Jag har läst ett bra inlägg om lite tankar som jag tycker är bra och vill höja lite extra en dag som denna! 
 

Sen vill jag tacka alla hjältar inom räddningstjänsten och alla hjältar som hjälpte skadade på plats ❤️