Solig tisdag



Att se dessa två busa och skratta tillsammans gör så otroligt mycket för humöret och kärleken mellan dem verkligen syns! 
Dem kramas och pussas, brottas och rivs/drar i hår och kläder men mest av allt dem skrattar åt varandra ❤️

Idag mår min kropp bättre än igår kanske för att jag lyckades få in nästan 4timmars vila igår mitt på dagen för min del efter en riktigt dålig natt med mycket uppvak utav Rasmus.. Plus att jag somnade typ kl22 och fick sova i två timmar innan Rasmus ville tutta lite sen somnade vi om och jag fick sova tre-fyra timmar innan han började stonka i babynestet bredvid mig så då blev det att sjunga lite och vagga så somnade vi om båda två och vaknade kl6 !! 

Idag blir det en promenad i solen, tänkte ta mig ned till Snösättra och kolla på dem nya målningarna och sedan till affären och köpa potatis bla 

Dansa dansa ! 
Ha en bra dag!