Förlossnings tankar ...

Det finns ju roligare saker än att dras med halsbränna 
typ 24/7 men jag kämpar på... 
Nu är det bara 48 dagar kvar till BF och det känns ärligt talat
lite skrämmande för det är så mkt mer att tänka på denna gång,
då Melvin behöver en väska packad med sina saker och ska lämnas innan 
det är dags att åka in till FL och väl där kan jag inte annat än att bara åka med
på resan tills lillebror är ute ... 
 
Ska prata med min BM om just detta nästa gång jag träfar henne för jag tror
att eftersom Melvin kom i rasande fart när det väl drog igång så kommer 
lillebror säkert ha ännu fortare att träffa oss och det är extra skrämmande.. 
Att inte veta hur det kommer fortlöpa, kommer vi hinna till FL?
Kommer jag hinna få smärtlindring?
Kommer jag ha samma lugn som under Melvins FL?
En sak är säker, jag vill HA Martin med mig för han gjorde mig lugn
och hjälpte mig att få i mig vätska och dextrosol osv under hela tiden så
kunde jag ha ögonkontakt med honom och han lämnade aldrig min sida! 
 
Nää nu ska jag hämta hem lille bus från förskolan och ta en sväng till centrum och hämta 
ut ett paket samt köpa remouladesås vilket jag glömde handla sist!
 
#1 - Avundsjuk

Åh, vad avundsjuk man blir på att du skall få en till urgullig unge!