Sjukstuga

Jag blir lite rädd när man läser om tjejer/kvinnor som haft sin mens regelbundet och inte gått upp märkvärt eller känt några rörelser för att sedan föda barn ...
Just nu lite extra då jag har en smärta som kommer lite stötvis från svanken och ibland även från nedersta delen vid revbenen. Men tanken att jag skulle vara gravid är liten tror det mest beror på att vi åt mat som vi inte brukar äta, hade i kokosmjölk i woken vi åt igår och sedan mumsade jag i mig massa polly så jag tror magen gör uppror tråkigt att det kostar mig en dag i skolan men och ett stort men så hoppas jag att det går över tills imorgon då jag inte vill missa så mkt mera...

#1 - julle

Måste ju nästan vara fysiskt omöjligt att inte märka att man är gravid, eller? Om inte annat så är det väl tur att du redan har en donkey? =P