allt annat

Ja nu är det så att hemmet går lite före allt annat, ja förutom Melvin då
men nu ska det banne mig bli klart här hemma så vi kan få njuta utav värmen
och varandra ♥

Så nu har vi inget fungerande kök då spis och diskmaskin är utdraget så vi kommit
åt alla kontakter så nu är det verkligen på gång...
Så snart golvet är lagt och kylen på sin riktiga plats så ska det rivas tapet och måla
och fixa iordning Melvins hörna :) ♥


Denna polare har vi lekt med idag..... Och hans fina mamma med såklart,
vi åkte till Nacka Forum och spenderade lite pengar innan hon körde mig
och Melvin till tandis där det var sagt att jag skulle laga en tand men det blev två
och jag verkligen gillar min tandläkare så jag var total bedövad och när han hittade
och började borra så gjorde det mera ont och jag fick mera bedövning ... som sagt jag
gillar honom !

Nää aktivera en liten till en liten tupplur så kanske jag får sova hela natten igenom
igen (peppar peppar ta i trä)

Puss å kram