nu dör bloggen

japp den dör..
vill inte jag skriva ut allt som händer i mitt liv utan jag vill
bara klaga av mig lite så blir det nästan automatiskt att jag måste
förklara för dem som ringer/smsar vad som har hänt eller varför jag verkar
vara ledsen osv vad nu inlägget handlade om!

Jag ORKAR inte det! Jag hör inte av mig till er och typ kräver en förklarning
till vissa utav era inlägg!
#1 - emma

tråkigt! men ja det är ju en knepig balansgång de där att vara privat eller inte...

ja minns när man va liten å ens värsta ångest va att nån skulle hitta ens dagbok...hahah idag lägger vi gärna ut vår dagbok för vem som hellst..e inte de lite konstigt säg?? :) ett tips e ju att fortsätta bloggen,skriva om lite vardag,graviditeten å så småning om bebis...kul för oss som inte träffar dig...å dina arga tankar å sånt skriver du i din dagbok

#2 - Susanne

Sköt om dig och ha det så gött :) En dag kanske du orkar igen. Kramizar