Dagens kontor

God morgon. 
Dagens kontor är lokala fiket här i byn (man lir smittad när man lyssnar på böcker som utspelar sig på mindre orter) och uppgiften idag är att söka jobb och mera jobb. 
Nackdelen med att blivit av med tjänsten jag haft hela förra året! Så fram till klockan 14:30 är det detta jag ska roa mig med, som sällskap har jag ljudboken Dit solen aldrig når av Marianne Cedervall och det är bok nummer 3 i den serien om Tryggve och Anki i Mullvads på Gotland. 
 
 
 
Jag hoppas att jag under dagen får ett samtal från Uniflex ang den tjänst jag var på intervju för i tisdags och ett samtal från en annan arbetsgivare ang en tjänst jag sökt på Klarnas kundtjänst. 
Att ha en bärbardator känns skönt för att sitta hemmavid och söka jobb blir sällan av då man fastnar i "gamla" mönster och hamnar i soffan med serie på tv och så städar man och tvättar osv osv.. Never ending story liksom! 
 
 
Nää nu tar jobbjakten vid :) 
Ha en toppen dag alla fina!