Medicinering

Hej på er!
 
Idag hade Mellebus läkarbesök angående hans astmamedicinering samt pricktest för att kolla allergier på Saschka (?) i Farsta och det var hans pappa som åkte med honom dit. 
Hans pricktest på fem olika (pälsdjur, kvalster, pollen bla) Var negativt = inga allergier
Vilket gör mig glad! 
Dem gjorde ett lungspiromitritest och det så super bra ut så läkaren sa att vi inte alls behöver ge honom några mediciner alls och att det var hans mediciner som gett honom migränen! (Som vi misstänkte) 
Vi fick en ny korttids verkande medicin som vi bara ske ge om det verkligen behövs precis som innan.. 
 
Alltså lite glada nyheter en dag då jag igentligen bara vill ge upp om världen och att jag bara känner mig sämst, värdelös och inte viktigt att träffa alls från mina vänner sida.. Inte ens på en gratis grej som att fnittra medan man får tips om sminkningar/Färger osv ...