Time flies by so fast

Oj som tiden flyger iväg när man inte tänker på det. 
Har börjat lära mig att lägga bort telefonen och faktiskt vara i nuet och med dem jag umgås med!
Maj kom med rasande fart och bjöd på event-jobb ute på Arlanda,
Jobbrekrytering hos Scandic som resulterade i en extra anställning under Maj-månad i Konferensen :) 
Arbetsintervjuer och det resulterade i ett heltidsjobb hos Responda :) 
Trivs där redan fast det bara har gått två veckor :) Så det är sjukt tråkigt att magen ballade ur imorse
efter en helg i vänner sällskap och kalas för systerdöttrarna E & M :) 
 
Och nu på fredag så blir mitt lilla bustroll hela 2(!) år och det ska vi fira på söndag med kalas i parken
så hoppas på fint väder (Behöver inte vara strålande sol men iaf upphåll och med lite värme)
sen blir det ett sommarbröllop i Tullinge <3 
Vi har redan hittat kläder som vi sska ha på oss :) Matchande dessutom <3 
 
Bjuder på en bild ifrån Systers Möhippa <3 
 
Nu ska jag luta mig tillbaka och vila magen lite grann :)