Extremt mycket ....

... av alt just nu!
Känns som jag aldrig riktigt hinner koppla av och få känna att jag är jag just nu!
Sitter och jobbar sent in på kvällarna efter att ha umgåtts med mina barn efter
hämtning på förskolan och efter att vi har ätit middag... 
Är trött konstant så ska bli skönt att det blir lite uppehåll med installationer nu under jul och nyår
så hinner jag få till att vi inte ligger så pass nära i tid jämnt, så man kan få andas och faktiskt kunna
göra lite utav alla andra uppgifter jag också har på företaget ... 
 
Nu tänker jag ta mig en varm lång dusch och sedan krypa ned i sängen och kolla på en film eller serie
då Grey's anatomi har uppehåll tydligen :/ Jag vill ju se mera !! 
 
Om vi inte hörs innan så God Jul på er !!
 
#1 - Sofia Werlin

Sv: tycker själv silver med, nu när jag har planerat lite mer :)