TGIM !

Så nu har Melvin somnat för natten, så nu har jag gosat ned mig i soffan med lite Nachochips och dipp
samt lite lösgodis och Coca-Cola .. ska bli spännande och se hur det känns att vara ensamståeende
i några dagar då Martin är iväg med jobbet på utbildning/kurs i Åmål fram tills på torsdag em/kväll!
 
Så idag så gjorde jag en Tacopaj och lyxade till det med äppelsaft för Melvins del :)
Väldigt uppskattat sen har vi busat lite granna och nu så sover han som sagt...
idag har jag hunnit med att plocka i/ur siskmaskinen, hängt tvätt och städat undan en hel del
imorgon ska jag försöka få med mig massa sopor och slänga dem innan vi går till dagis
och när jag hämtat busungen så är det planerat att vi ska åka med Lotta hem till henne i VH :)

Nää nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och kolla lite Big bang theory :)