Ska inte ge er detta igentligen

men som min älskade syster skriver i sin blogg,
visst så ser jag skillnad på vilka som bryr sig
och vilka som bara kritiserar, jag är tacksam för att ni
bryr er om mig! Ni ska inte tro något annat!

Men jag skriver inte allt jag tycker och tänker i denna blogg
då det blir ramaskri för att det är lilla oskylda jag som skriver
det, som om det vore en nyhet att jag faktiskt har känslor, att
jag faktiskt tycker något!

Jag drar mig tillbaka för jag orkar inte lägga energin på detta längre..
Det har inte gått en enda dag den senaste månaden utan att jag har
gråtit, jag kämpar för att låta glad när någon ringer, jag kämpar
för att känna lycka över mitt liv men precis som så många andra
kommer jag i en period i livet då allt är skit och så är det för mig just nu!

Detta är aldeles för mycket information till er men det skiter jag i..
have a good one!