30 kr


ja så mycket kostar sådan där graffitti-färg till naglarna
på H&M.. deras egen så klart! den rosa färgen är en
depend färg har ju massor av färger på nagelack då jag slutat
gå och fixa mina, för det första så ville inte riktigt materialet
fästa på mina naglar, för det andra så delade mina egna naglar på
sig (skivade sig) och för det tredje så blev jag av med jobbet på
förskolan och det gick inge bra att hitta ett nytt och det där med att
starta eget har jag lagt på hyllan...

Ska gå tillbaka till vardagsrummet och se om jag får med mig Martin
till sovrummet för lite kramkalas innan vi ska sova.. 
Är sjukt trött mitt på dagen men tvingar mig själv att vara vaken
så att jag kan somna på kvällen sen, annars blir jag vaken fram
mot två-tre ibland fyra..
Imorgon blir det av till systra mi och hjälpa henne med att få coola
crackulerade naglar (fast med orange-färg under)
Btw har en O.N.E klocka till salu för 149kr samma pris som i affären
en turkos (plast armband), Jag kan dock inte ha den då den stainless steel
ytan på baksidan gör att det gör ont i hela armen (Nickelallergisk-reaktion)
Lägger upp bild på den imorgon!

God Natt!