Gotta go my own way

För det finns gränser och så finns det gränser. 
Har haft en bild av hur vi alltid gjort när jag var liten hemma när det gäller jul och pynt. 
Men iår så förkastar jag dem alla och gör helt nya traditioner med mina grabbar, har sen pappa dog inte velat fira jul eller pynta eller ens känna glädje som ofta kommer med december och julen. 
 
Iår har vi redan satt upp granen (ej pyntad) behövde köpa en ny då den vi haft efter (pappa eller Martins farmmor) barrade som en riktig gran förra året och så känner jag bara att jag knappt har något julpynt alls hemma, inget glitter till granen, inga hemmagjorda julhängen... Bara en massa proslinstomtar typ .. 
 
Så här ska pyntas och göras mysigt inför jul och nyår och tar lite varje dag, ska hitta en bra plats att sätta upp grabbarnas julkalendrar (I år blir den en färdigköpt kalender då jag inte haft tid att tänka ut bra presenter för advent som jag tycker är bättre, då kan man köpa något lite större och enbart 4 packet istället för 24 st små) 
Ska försöka få tid att köpa julklappar och slå in dem utan att barnen är med. <3 
 
  från igår när vi svullade chips och kollade på Scorpions på NetFlix :)