Tystnaden

God morgon medmänniskor!
 
Det blev en liten paus, jag var på bio med min underbara vän i fredags <3 
ibland önskar jag att dem stunderna inte ska ta slut för vi hinner verkligen prata om allt.. Vi stod medans vi väntade på bussen hem och lyssnade på musik som vi båda förknippade med grusparkeringen (Som inte är en grusparkering idag) bakom hållplatsen. 
 
Vi såg Skönheten och Odjuret en ruggigt bra tolkning av den tecknade från 1991 som jag sedan såg på med Melvin på söndag kvällen (hade ju lovat honom) så nu tjatar han om att han vill gå och se den otecknade :) 
 
I lördags så blev det att packa lite mer kartonger, rensa badrummet bla. Fixa väggslutet och killarnas fönster .. 
under söndagen så var killarna med sin farmor (momor om du frågar Rally) och farfar (fafaj) så vi kunde få klart det sista på väggslutet, packa lite mer kartonger och köra dem till förrådet (som nu är inprincip fyllt till max) samtidigt passade vi på att boka ett släp till flyttnings helgen som kommer allt närmare ... 
 
I måndag så tog jag ledigt hela dagen för att slutstäda och piffa inför fotograferingen av vår lägenhet och när dem var klara så åt jag en macka och sedan deckade jag på soffan i ca 1 timme (kan ha varit mer) och ändå var jag trött vid halv nio-nio så nu tar stressen ut sin rätt.. 
Jag har valt att inte göa så mycket mer innan visningen än att hålla efter här hemma.