Skit torsdag

God morgon alla fina!
 
Igår torsdag så vaknade jag med migrän, den som typ var borta när jag gick och la mig på onsdagskvällen.. 
Så istället för att jobba så blev det att åka förbi jobbet hämta lunchlåda och Melvins påskpresent för att sedan vända hemåt, värsta 50min under gårdagen.. 
Älskar att solen lyser men när man har migrän och bara vill gömma sig i ett mörkt rum är den inte roligt.. inte ens solglasögon skulle ha hjälpt.. 
Sov inprincip hela dagen för att sedan hämta barn med Martin och slänga soppor, valde att gå till centrum med M och handla middag (Blev tidig middag) och äta den framför tvn... 
Efter ca 1 timme med barnen och middag så kom huvudvärken igen :( Så jag la mig redan vid halv sju med huvudvärk som gjorde mig illamående.. 
 
Idag är jag iaf bättre och har haft en mysmorgon med små killarna här hemma till morgonshowen :)
M dukade fram frukosten när han blev hungrig så då var det bara för resten av familjen att sätta sig till bords <3 
 
 
 
Idag blir det att gå en sväng till Bandängen (på M's begäran) då dem har påskjakt hela dagen :) 
Sen åker vi och firar mamma <3 Så hade vi redan fått flytta in i nya lägenhetemn hade vi haft kryp avstånd hem ;p