O n s d a g

God morgon alla fina!
 
Idag så har vi börjat dagen med en sur M hemma då information om att dem skulle ha påskfirande idag kom igår mitt på dagen .. Så hann inte direkt åka iväg och handla något till det igår, så M var supersur imorse, så sur att jag sa att väljer du inte kläder får du åka till förskolan i kalsonger. (Jag orkade inte mer av hans surmule och sätt att säga nejt ill alla kläder) 
Kanske inte det bästa sättet med det funkade idag. Så får se om dem lyckas lösa något till honom på förskolan då M inte ville klä ut sig alls om det inte var nya kläder ...
 
 
Så att komma till jobbet och lyssna på ljudboken gör att jag samlar lite energi så jag okar ta tag i alla dagens jobbuppgifter! :) 
 
Dagens #HappiChallange vill jag faktiskt höja mina tekniker på jobbet som är ute och jobbar i ur och skur. Idag ska dem få lite extra uppskattning.