Bröllop

#fiaochmicke2016
 
I fredags så gifte sig min storasyster med sin Micke, hennes han med stort H!
Barnen var med farmor och farfar sina medan vi fick en dag/kväll för oss själva, omgivna av
nära och kära. Min morfar var där tillsammans med Sonja och vi bestämde att vi skulle försöka
hinna träffas innan September då dem åker till Turkiet då igen.
Tanken var att jag skulle hålla ett tal till min syster och Micke men jag glömde det hemma,
precis så tokigt blev det. 
Fick iaf fram budskapet om tavlorna som dem fick på ett bra sätt och jag hoppas att dem kommer 
hänga snyggt på väggen hemma hos dem :) 
 
Så jag tänkte dela med mig av mitt tal här på bloggen istället <3 
 
lskade syster. Vår relation har inte alltid varit en dans på rosor.
Vårt lim var pappa och jag är 100 på att han är här idag vid din sida!
 
Hur mycket vi än har bråkat och varit osams så har jag alltid sett upp till dig, ALLTID!
Stundtals har det gjort ont att älska dig då "lilla" jag tyckt dina val i livet varit sjukt dumma
och onödiga eller som att känna att jag inte betytt något för dig, vilket jag vet inte är sant!
 
Är så glad att du hittat Micke och jag ser hur mycket han betyder för dig och
hur mycket du betyder för honom!
Jag vill med det säga Grattis och Micke välkommen till familjen!"