If only.....

Dags att ta tag i hemmet igen... 
Ser för djävligt ut rent ut sagt, men med en liten Rasmus som har 
en period med att vara extremt nära igen så blir det inte många knop 
gjorda alla gånger :( 


Bytt till våningssäng i killarnas rum (Rasmus har fortfarande kvar spjälsängen) 
så nu har vi en växasäng över ... 

Nää kanske baka en liten kaka om jag kan lägga ifrån mig Rasmus utan att han vaknar.. 

#1 - Maria

ja så fort gick det för mig med sonen också! ena stunden hade jag oregelbunda värkar som var lätta att andas igenom, i nästa gick mitt vatten och jag hade värkar konstant som var väldigt intensiva och när vi kom in till sjukhuset var jag öppen 7 cm :p får se hur det blir den här gången

vilken härlig bild i ditt inlägg :)

#2 - Maria

längtar också efter att få se syskonkärleken :)

#3 - Robex Lundgren

söta

Svar: Tack :)
Frida Lundqvist