Pumpa på dig

Jag är väldigt glad över min vinst från Bambino och deras tävling fingerfoods,
en super bra receptbok med puréer och idag har vi gjort pumpapuré som Rasmus 
gillade när han smakade lite snabbt och tydligt visade att han ville ha mer :) 
Sen har jag även gjort egen mangopuré, äppelpuré och päronpuré för att kunna ha till gröten
som Rasmus faktiskt gillar... 
Melvin var inget fan av gröt när han var liten och fortfarande så väljer han gärna bort gröten om han 
själv får välja... Så jag är glad att kunna servera gröt och att det faktiskt går hem :) 
Sen var Melvin kräsen och ville inte ha mina egen gjorda puréer vilket blir dyrt i slutändan när man går på
mammapenning och redan har det lite körigt ... Så Rasmus fortsätt gärna äta min mat tack!
 
 
Har även en växasäng till salu för 1000kr med stomme, ribbotten och madrass.. 
Allt från IKEA och bara madrassen kostar 994kr ny .. 
 
trevligt kväll allihopa!