Statistik

Det är lite roligt att kolla statistiken titt som tätt här
på bloggen... Jag har läsare från Grekland och jag tror jag vet vilka
sötnosar det är, då jag inte skriver något på engelska så bör det vara 
gamla arbetskamrater som tagit steget att göra karriär utomlands och 
i värmen istället för att stanna kvar i Sverige och chansa ... Och jag beundrar dem!
 
Idag så fick jag ligga kvar i sängen och bara vakna till liv i min egen takt då 
Martin fixade frulle och gjorde iordning Melle för förskolan <3 
Så nu har jag ätit lite frukost och funderar på vad jag ska hitta på idag .. 
 
Mätte lite grann här hemma ifall vi ska flytta in Melles rum till stora sovrummet
men vi får bara plats med våra sängar och det är precis... Lite jobbigt när jag i
mitt huvud hade fått in sängarna, sängbord och spjälsängen i Melles rum :/
Men men bara fundera lite till så ska vi nog kunna lösa det hela!
 
I helgen blir det iaf inget rumsbyte för Martin ska hjälpa en kompis att flytta under lördagen
och på fredag blir det middag hos svärisarna <3 och det blir för knappt med tid för att det ska 
bli något bra utav det!