om allt och inget

Vissa dagar är bättre än andra !
Ska börja säga att jag ska rocka skiten ur alla dagar från och med nu :)
Idag fick jag höra att jag är jätte trevlig och är väldigt glad :)
Sånt gör mig ännu gladare, jag själv skulle vilja bli mött utav en servitris/servitör
som hälsar glatt och frågar vad det får lov att vara, en som småpratar lite grann och
rekomenderar mat ... Och det är det bemötandet jag försöker ge gästerna som kommer
till restaurangen!
 
 

Appropå blåbär så kollade vi upp om han som köpte pappas motorcykel har kvar den och
det har han, sen ser han ut som en av stammisarna under lunchen så måste försöka
hålla extra koll imorgon så man får höra vad han tycker om bågen.. Och ja den har fortfarande kvar
pappas Elvis lack :)
 
 
Har kommit igång med träningen igen, vilket känns skönt.. och snart drar gympa terminen
igång också :) Najs najs längtat lite granna men som det ser ut nu så tränar jag 2 gånger
i veckan och att springa ute med Nike + run club gick sådär bra för mina knän så nu kör jag mest
på crosstrainern på gymmet för att få upp konditionen och värma upp knäna för att sedan kunna
köra lite andra övningar :)
Nu tänker jag göra kväller och dejta kudden i denna härligt svala luft som regnet kom med :)

                                                       Mitt bustroll <3
 
#1 - Susanne A

Låter som ett jättebra och trevligt sätt att bemöta matgäster på :-) Och vilken grymt snygg hoj! Kul att du kommit igång mez träningen igen. Heja heja :)