One in a million

Låt nu inte rubriken lura er ... Dert är den jag tycker är jobbigast att formulera!
Och oftast så fastnar ett helt blogginlägg och det blir blahablä och ingenting för
att jag inte kommer på en rubrik.. att man måste ha en blir jag lite störd på men men..
ett sådant I-lands problem man kan ha...
 
Jag har iaf tagigt mig lite tid och gjort en uppvisningsbana och eftersom ingen annan utav
tränarna för barngrupperna eller huvudansvariga för uppvisningen hört av sig så hoppas
jag att informationen gått fram till alla !
Ska nog ta och Melja ytterligare en person och se om hen tycker att det är en bra bana
eller om hon och jag ska planera om någonting!
Känns sorgligt att inte ha tid med gympan då jag gillar det men just nu orkar jag inte med allt,
det blir inte så mycket tid kvar till Martin och Melvin och mina änglar som vill ses ...
Och då är det tyvärr gymnastiken som får backa undan!
 
Så jag lämnar detta inlägg med att säga att imorgon ska jag leka med VÄRLDENS bästa Lotta !