Yes!

Idag är jag glad och inte bara för att jag har hittat tillbaka till den
bästa radiostationerna ever på nätet dvs Radioseven!!!
Utan även för att jag har en massa jeans i min garderob som jag
inte kunnat haft under hela graviditet och även innan.. dem har hängt
kvar i garderoben för att jag har mina mål att komma i dem igen och
idag som nästan varje gång jag ska välja kläder provade jag mina
snygg jeans från LEE som jag för 3 veckor sedan kom i men inte kunde
knäppa knappen på (fram steg tänkte jag) och idag provade jag dem och
lyckades knäppa dem :D Snacka om lycka!

Nu sitter jag och lyssnar på radioseven för fullt och äter mackor med gurka på
och dricker vatten :) Har även gjort en dipp och tänkte dippa gurka!
Nyttighets snacks ;)
Som ni märker är det många smileys idag men det blir så när man är glad!
(har fått insperation från många olika bloggar på sistone och det tycker jag är toppen)

Mina prinsar är ute på äventyr till Uppsala idag och jag måste erkänna att det
är jäkligt tomt hemma utan min lilla prins som lyser upp min dag!
Men jag vet att han har det bra med sin pappa som även han älskar honom så sjukt mycket!
Så detta är det posetiva med att han äter ersättning, att Martin kan ha hand om honom
en hel dag utan att jag behöver vara med för att han ammar..

Bjussar på en bild på mig i mina snyggjeans, dock så ska magen bort så småningom,
bara ut på flera promenader och som sagt i December så ska jag tillbaka till gymmet
och träna :)