Hej då 2011

och Hej 2012 !

Jag tänker inte lägga ut en årsresume i bilder för det känns som jag redan
gjort det under året, där emot tänkte jag skriva kort om varje månad ...

Januari- Dop för Theo och bröllop för Jenny och Henrik
Februari- Vi berättade att vi skulle ha barn och jag fyllde 25 !
Mars- Började må dåligt i graviditeten och hade min sista dag på förskolan !
April- Låg mest i sängen och mådde dåligt, men lyckades fira Mamma och svärfar som fyllde år
Maj- Började må lite bättre och njöt utav solen och firade fina Saga som fyllde 13 :)
Juni- Solen gör sitt och jag mår bättre, jobbar lite grann med Qwork
Juli- Badbuss m syster och Pool-häng hos Svärisarna. Känner mig tjock och tycker bebis kan komma
Augusti- Börjar få ordentliga förvärkar och den 25:e kom våran lilla Melvin till världen
September- Pappa fyller år och vi försöker komma in i att vara föräldrar
Oktober- En bra månad tills det att pappa åker in på sjukan igen och sedan går bort under OP
November- Massa gråt och begravning utav pappa :(
December- Jul och försäljning utav pappas lägenhet, mitt och mina syskons barndomshem :( Känslorna går inte att beskriva mer allt känns mer än tomt !