Gympan :)

Jag saknar gympan massor.. och första mötet för alla ledare är
söndag den 4/9 dagen före beräknad ankomst för bebben..
Jag har sagt att jag kommer på det mötet i hopp om att jag inte
ligger inne på förlossningen då ;)
Och det är så skönt att veta att dem faktiskt räknat med att
försöka hitta tränare som kan täcka upp mig så jag inte känner
att jag MÅSTE vara med på varenda träning, dock så skulle jag vilja det
men med en nyfödd hemma är nog inte orken den bästa!
Jag vill dock försöka så mycket jag bara orkar, för jag har så mycket
positiv energi när jag kommer ifrån träningarna och barnen gör en så sjukt
jäkla glad!

Så jag undrar nu om det finns någon utav mina bloggläsare som är intresserad
av att bli tränare för en egen barngrupp 1gång/veckan (dvs ca 1timme)
Hör gärna av er till mig på [email protected] eller här på bloggen
Det är ett utav mina bästa beslut jag gjort att bli tränare ♥
#1 - caroline

Vad smart.. haha men vi har inte så stort, och sen är det badkar.. så jag ligger ner och vinklar mig hit och dit.. ungefär som en strandad val =) haha.. hoppas att det gå bra nu och den lill* tittar ut =)

#2 - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej fina du! =) Var gärna med i min tävling! Du kan vinna tre valfria Misa nagellack! :D http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment